Andra och tredje dagen på semestern..

Andra dagen på semestern började jag med en joggingrunda! :) *stolt* Jag sprang hela rundan, men när jag stannade vid dörren trodde jag att jag skulle spy! Benen vek sig, jag fick ingen luft och det började bli svart för ögonen... :P Men jag klarade det! :) Jag fortsatte dagen med att vara väldigt effektiv, jag diskade och städade undan. Jag hann även packa nästan hela väskan till Rhodos-resan.

Sen åkte jag hem till Carrie och Robin, snackade lite skit, käkade mat och tittade på bilder från deras Ungern-resa :) Efter det åkte jag hem till Philip! Tittade lite på tv och mös. Allt som allt så var det en mycket bra dag! :)


Tredje dagen på semestern idag, har diskat undan så jag inte kommer hem till en rälig lägenhet efter Rhodos :P
Ska snart åka iväg och träffa Carrie, vi ska köpa present till Robin. Sen ska jag hjälpa Philip att packa och sen ska vi på bio ikväll och se "Karate Kid" :) Tror det kan bli en riktigt bra dag idag oxå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0