Ett glas vin på uteplatsen

Ikväll har jag haft Gabbi på besök!! :) Vi satt på uteplatsen och drack ett glas vin och snackade skit. Med skit menas då mestadels killar :P Vet inte varför det blir så, men det bara blir det... Att vi snackar killar.. Det är ju ett så brett och intressant ämne!! :) 

Har även känt att nä, nu är det verkligen dax för mig att börja ta hand om mig själv!! Har fått så fet hy, det är äckligt! Börjar motionera, äta bra, ta hand om mig!! Det är mitt nya (försökt till) löfte!! Minsann!!

Imorron är det jobb mellan 9-14 som gäller sen går jag på semester i 2 härliga veckor!!! Och imorronkväll är det fest hos Ammy som gäller! Tjoho!! :) :)

Just det, en liten parantes.... Jag blev erbjuden fast jobb idag... Fick till imorron på mig att tänka.. Det är läskigt.. Men jag kommer nog tacka ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0