Första dagen på semestern..

Nu har första dagen på semestern gått. Dagen började kl9 då klockan ringde, för jag och Philip hade bestämt oss för att åka tidigt till Nova för en shopping-dag! Tyvärr så hade grannen på 6e våningen haft mega fest och slutade inte spela musik förren kl6 på morgonen, dessutom så var där en bil utanför vars larm gick kl22 som fortfarande inte hade slutat pipa kl6. Därför var stackars Philip jättetrött när klockan ringde. Men vi pallrade oss upp ändå och landade på Nova vid halv 11 tiden. :) 

Inne på Jack & Jones hittade jag en skitsnygg skjorta till Philip, han blev inte direkt överförtjust men provade den iaf :) Och tur var väl det! För den var skitsnygg på och han var faktiskt nöjd! Han hittade även en svart cool skjorta, så 2skjortor blev det där inne. Sedan blev det 1 från Brothers, som även den var riktigt snygg! Där blev det även en slips och några undertröjor. Själv köpte jag en strand/pool-väska på stadium, från början 249kr nedsänkt till 99kr och dessutom på halva priset! :) Så 49,50 betalad jag för den! :) Värsta kapet!

Sedan köpte vi present till Philips pappa som fyller år på lördag då även vår polare Robin fyller år och även Min pappa! :P

Sen blev det en runda till Entré och NewYorker!! I LOVE!!! Där hittade Philip äntligen ett par shorts :) Han var även en liten sötnos och köpte en tröja till mig :) 

Han lämnade av mig i Vellinge vid halv 6.. Jag stack och handlade lite käk, diskade, lagade mat och har även hunnit plocka undan lite. Helt otroligt vad lägenheten ser ut!! Konstigt nog, med tanke på att vi typ alltid är i Lund :P Imorron ska jag fortsätta städa undan, kanske köra hem till mor och far och hämta deras mini-dammsugare eftersom min är trasig. Även hämta hem lite tvätt som mor varit snäll nog att ta hand om. Och sen packa inför resan eftersom jag nog inte kommer ha tid till det nån annan dag. Sen blir det en runda till Arlöv och träffa Carrie och Robin som äntligen har kommit hem från Ungern!! Som jag har saknat de två busungarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0