Helgen har gått...

Helgen har gått och det är 1 jobbvecka kvar innan semestern! :) Har inte hänt speciellt mycket den här helgen, jobbade länge i fredags och sen hade jag och Philip en mysig kväll med tacos och film :)

I lördags var vi uppe klockan 9 och sprang en runda! Det var lite kämpigt att kliva ur sängen men det gick faktiskt bra ändå :) Även om jag inte klarade hela rundan så har vi nu en milstolpe till nästa gång :) Efter det var vi ute lite ärende, sen lekte vi lite med Kim och sen var vi på kalas hos Philips farbror. Det var jättetrevligt! :) Trivs jättebra med hela Philips släkt! :) 

Igår tog vi det lugnt, låg i soffan hela dagen och tittade på film. 

Jag har nu äntligen varit hemma hos mor och far och hämtat min resväska!!! Dax att börja tänka på packandet, vi åker ju snart till Rhodos!! Philip och jag, 1vecka på Rhodos! <3 Underbart! Så nu blir det lite städning i lägenheten eftersom jag inte fått gjort det i helgen, sen laga lite mat och sen börja rota fram kläder som ska med.. och sen rensa bland dom kläderna eftersom jag inte kommer ha plats till allt som jag lägger fram första gången! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0