Hemma igen

Så, då har man kommit hem till kalla och regniga Sverige igen. Måste erkänna att jag faktiskt längtade hem lite nu de sista dagarna.. Men jag hade gärna haft det lite varmare här :P Jag har haft en underbar vecka på Rhodos tillsammans med världens bästa kille! Och inte nog med att han är det, han är MIN kille dessutom! :) Det har varit riktigt härligt med massa slappande, solande och badande. Tyvärr var det lite dyrare än vi hade räknat med, fast då har vi förstås ätit ganska lyxigt.. :P Även om det var fint och härligt så dröjer det nog ett tag innan jag åker dit igen. Nästa år blir det nån annanstans.

Igår gick vi upp kl8 och käkade vår sista frukost på Rhodos. Vi badade i havet för första gången på hela resan :P Och det var räligt.. Sen käkade vi lunch uppe på rummet samtidigt som vi såg en film. Vi käkade fin middag på hotellets restaurang och åkte sedan till flygplatsen. När vi väl landar på flygplatsen får vi reda på att vårt plan är försenat, och istället för att landa i Sverige 02.30 så kommer vi lyfta från Rhodos 02.10!!! SUCK!!! Jag fick sovit nåt mycket litet på flygplatsen och sedan runt 1,5h på planet. Stackars Philip sov nog inte ens så mycket... Sen var vi hemma i Vellinge vid kvart i 6 och lämnade av mig. Philip åkte hem och sov typ 3h innan han stack till skolan där han troligtvis fortfarande är kvar. Jag packade upp, plockade undan i lägenheten, var och handlade, lagade en riktigt god frukost, sov ca 2h, ordnade bland alla mina filmer (note to self, köp nytt dvd-ställ!!) sen kom Kim på en liten titt-in och hämtade lite sprit och nu håller jag på att tvätta och laga mat. Har varit ganska effektiv idag ändå! :)

Imorgon är min sista semesterdag. En liten del av den ska spenderas på MalmöFestivalen tillsammans med Kim :) Får se vad som händer resten av dagen.. 

Får se hur mycket jag kommer träffa Philip dom närmsta veckorna med hans skola, handboll, nollning och allt vad det nu är... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0