Jag på en klippa



Fick lite skäll för att jag inte laddat upp några bilder, så då gör jag ett försök till det.. :P Bilden är tagen på Rhodos, det är jag som sitter på en klippa :P :)

Idag är sista semesterdagen, deprimerande... Men det är en kort arbetsvecka iaf, alltid nåt :) Har varit en runda på MalmöFestivalen med Kim, blev mycket besviken! MalmöFestivalen var SÅ mycket bättre förr!!


Tisdag idag, och jag har inte träffat Philip på hela dagen! Inte sen igår morse! Jag vet att vi har spenderat varje dag tillsammans i mer än 1vecka, men jag kan inte hjälpa det! Jag saknar honom redan!! <3 Jag låter fruktansvärt kvävande, jag vet :P Antar att det är så när man är kär.. :) Får iaf träffa honom imorron kväll, så får väl klara mig tills dess :P


Har äntligen hittat ett av mina favoritspel! Vector TD!! :) Det är så kul!! Prova det, http://www.candystand.com/play/vector-td
Fick lite skäll för att jag inte laddat upp några bilder, så då gör jag ett försök till det.. :P Bilden är tagen på Rhodos, det är jag som sitter på en klippa :P :)
Idag är sista semesterdagen, deprimerande... Men det är en kort arbetsvecka iaf, alltid nåt :) Har varit en runda på MalmöFestivalen med Kim, blev mycket besviken! MalmöFestivalen var SÅ mycket bättre förr!!
Tisdag idag, och jag har inte träffat Philip på hela dagen! Inte sen igår morse! Jag vet att vi har spenderat varje dag tillsammans i mer än 1vecka, men jag kan inte hjälpa det! Jag saknar honom redan!! <3 Jag låter fruktansvärt kvävande, jag vet :P Antar att det är så när man är kär.. :) Får iaf träffa honom imorron kväll, så får väl klara mig tills dess :P
Har äntligen hittat ett av mina favoritspel! Vector TD!! :) Det är så kul!! Prova det, http://www.candystand.com/play/vector-td

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0