Snart semester

Igår var jag på restaurang Elysée med Philip och hans föräldrar och firade deras 25-åriga bröllopsdag :) Vi käkade fondue och hade supertrevligt!

Har börjat packa lite, men det är så svårt!! Ska bara vara borta en vecka men började packa ner 3st klänningar, 1st kjol, 5par shorts.... hallå...!!! Känns inte som att det behövs :P 

Fast jag snart har semester så undrar jag hur jag ska hinna med allt som ska göras... Det är fest nu på fredag! :) Hur ska vi hinna köpa present? Sen är det brunch hos mina föräldrar på lördag, sen är det kalas på söndag. Tvättning på måndag och Carrie och Robin kommer hem på måndag! :) Sen är det fest nästa fredag, kalas på lördagen och sen åker vi på söndagen... hjälp!! Och under nästa vecka vill jag gärna hinna med att packa lite, umgås med vänner, grilla på stranden, bada, se solnedgången, ta kvällsdopp... herregud, dagarna räcker inte till..!

Ska även (för typ hundrade gången :P) försöka börja ett nytt liv. Men lite bättre matvanor, mindre godis (:P), mer träning... Det ska väl kanske gå ganska bra.. iaf med träningen så har jag ju någon som pushar på :) Philip! :) Sen måste det bli skärpning med annat oxå, t.ex att diska efter varje måltid! Är trött på att inte se min vask för all disk :P Och det är lite skrämmande när ens disk börjar lukta kräk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0