Tillbaka på jobb..

Idag var jag tillbaka på jobb efter 2veckor och 2dagars semester.. mindre skoj.. hade riktigt ångest igår, men det gick ändå ganska bra. "Högsäsongen" har försvunnit och vi har extremt lite kunder i butiken, så det är lite tråkigt men ändå ett bra och lätt sätt att komma tillbaka på :P

Har äntligen fått träffa min Philip idag! Så mysigt! Tacosen var färdig när han kom så vi satte oss i soffan och käkade och såg en film! Sen bakade vi kladdkaka och avnjöt den till Fångarna på fortet! Nostalgi!! :) Även om vi båda saknade den RIKTIGA fader foura!

Nu är det sova som gäller, imorron jobbar jag 8-12. Första torsdagen jag gör det på ca 3månader!! Sen ska jag hem och diska och om jag hinner så ska jag handla. Där är väldigt tomt i min kyl :P Sen kl 14 ska jag träffa Tessan och barnen :) Och efter en liten fika med dom så bär det av till Lund för att träffa Philip! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0