3dagar kvar

3dagar kvar!!

Jag och Tessan blev påbackade idag! Mindre spännande! Vi satt i den parkerade bilen när en bil kör om oss, svänger snabbt in framför oss och sedan backar på bilen! Tessan tutar som en galning, då kör idioten fram en bit och sedan backar han på oss IGEN!! Hur fan är folk funtade egentligen?! 

Tittade på "Operation Skönhet" och börjar fundera över om jag kanske ändå är ganska nöjd med min näsa OCH mina bröst :P Surfade oxå in på fitness24seven.com och kollade lite eftersom jag lovat Carrie för typ 200år sedan att jag skulle gå med där :P Och jag blev SÅÅÅÅ sugen på att börja träna igen, så jag ska ta tag i det såfort allt annat löser sig för just nu orkar jag inte och jag har inte riktigt råd. Så det får bli efter nyår :) Men då jävlar ska det bli andra bullar! :D ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0