9dagar kvar

Jobbat måndag och tisdag fast jag kanske egentligen inte borde ha gjort det.. Haft feber och är hostig. Stannade hemma idag och har bara tagit det lugnt. Legat nerbäddad i soffan och läst. Fortfarande feber men har inte bestämt mig för om jag ska stanna hemma imorron oxå eller om jag ska pallra mig iväg till jobb, jobbar trots allt bara 8-12 imorron. Men har nu börjat få ont i huvudet och börjat må illa...

Var hos tandläkaren igår och fick munnen full av gegga när de gjorde avtryck av mina tänder till min bettskena. Äckligt... Sen bytte pappa däck på min bil, till vinterdäck. Mycket fina vinterdäck har jag nu fram :)

Sitter nu och väntar på min Philip, han ska komma med sushi! :) Har saknat honom.. längtar efter att få krama om honom <3



Nu är det bara 9dagar kvar, jag räknar hoppfullt ner!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0