Dansade bugg med 4elefanter

I onsdags var jag på Millennium med arbetskamraterna :) Det var jättetrevligt! Men det blev lite sent, och sen upp och jobba 8-18.30 på torsdagen... *gäsp* Men det gick bra iaf :)
Igår blev det gjort, nu finns absolut ingen återvändo!! :D

Väcktes halv6 imorse av att några snubbar sprang utanför min lägenhet och skottade snö! Sen stampade de upp för ståltrappan och skottade loftgången.. Det lät ungefär som om han som bor ovanför mig dansade bugg med 4elefanter! Halv6 på morgonen!!! Helt ärligt...!

Har inte träffat Philip på hela veckan... :( Och kommer inte träffa honom ikväll heller... Slutar 18.30 idag, sen ska jag köra och handla sen hem och ha en liten slappekväll för mig själv :) Ska bli lite skönt att ha en fredagkväll för sig själv, men jag saknar min Philip! Men vi ses iaf imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0