Julafton

Idag är det julafton. Det känns egentligen som en helt vanlig lördag... (även om det är fredag :P) Det var så mycket mer spännande när man var liten.. Men det kan ju bero på att det är noll julstämning i min lägenhet.. Tror jag ska pallra mig iväg till syster så snart som möjligt för där är nog julen i full gång :)

Philip har precis åkt hem, vi har ätit god ägg & kaviar frukost med varm choklad. Och bytt julklappar! :)

Och jag vill bara säga... Att jag har VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!!!! Jag fick en OnePiece i julklapp av honom!! :D Jag är så glad så jag kan inte sluta le!!! I skrivande stund sitter jag uppkrupen i soffan i min underabara fina gosiga OnePiece!! Och inte bara det, den är GRÖN oxå!!! :D Imorse när jag vaknade visste jag inte vad jag skulle ha på mig idag, men nu är det inte längre ett problem. Jag vill aldrig ta av mig den här underbara dräkten!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0