Michelin-Liin

Har varit med min underbara Philip hela helgen :) Julklappsshoppande och sedan Luciafirande hos mor och far i lördags. Sen var vi på bio på kvällen och såg Harry Potter, spännande!! :) Sen i söndags var vi ute och högg en julgran med Philips familj :) Jag kände mig som en michelin-Liin med tights, mjukisbyxor och överdragsbyxor, 2par strumpor, linne, t-shirt, tjocktröja, jacka, halsduk, vantar och mössa på... kunde knappt gå :P Men jag är glad att jag hade så mycket kläder på mig för annars hade jag nog frusit ihjäl!! :P

Såhär söt var iaf min finaste Philip! <3




Klippte mig i onsdags, ingen förutom syster och hon som klippte mig visste om det :P Känner mig lite töntig i pannlugg men jag vänjer mig väl snart hoppas jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0