Snart nytt år

Sitter uppkrupen i soffan i min älskade OnePiece. 3 dagar kvar av det här året. Ett år som varit mycket händelserikt. Jag blev singel och trodde att jag skulle använda detta året till bara mig. Men så blev det inte, jag blev bjuden på fest och träffade där en kille. En kille som heter Philip. Och inte trodde jag väl då att jag skulle falla så handlöst som jag gjorde. Men han charmade mig, med sina fina ögon, sitt fina leende och sin underbara smilegrop! Och jag blev så kär.. nu kan jag inte föreställa mig hur detta året hade varit utan honom <3

Och nästa år händer det förhoppningsvis massa saker. Skola tex.. Och jag blir Lundabo. Känns lite ledsamt att behöva lämna min lägenhet men det ska bli härligt att komma närmre alla mina underbara små ekorrgos! I synnerhet Philip då :)

Jag är pepp inför nyår. Är redo att lägga det här året bakom mig och börja på ett nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0