Vilken vecka!

Har jobbat som en galning hela veckan, är helt slut i hela kroppen. Men även om det har varit tungt är det ändå nu det är roligast att jobba för det är så mycket som händer och tiden går fort. Haft Philip hos mig nästan hela veckan, blivit bortskämd och körd till jobb. Vilket resulterade i att min bil vägrade starta när jag väl skulle köra den själv. Men nu är det fixat... Och jag har äntligen gått på julledigt! 

Philip sover hos mig idag och imorron äter vi god frukost och byter julklappar innan vi åker på varsett håll och firar jul.

Imorron är det julafton, tiden har gått så fort och snart är den förbi. Och snart är ett nytt år här.. Förhoppningsvis med massa spännande överraskningar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0