2dagar in på semestern

Är nu inne på min 2:a semesterdag :) Igår ringde klockan halv 6 eftersom Philip skulle upp och jobba men jag kunde bara vända på mig och somna om! Sen var jag nyttig och tömde och fyllde diskmaskinen, sen låg jag och solade 1,5h på balkongen :) Så härligt!!
Även idag ringde klockan halv 6.. jag hade lätt kunnat stiga upp, men stackars Philip var genomtrött! Tyvärr var det ju bara för honom att stiga upp och gå och jobba, jag däremot vände på mig och somnade om efter en liten stund.
Ska snart en runda in till stan med mor, sen handla lite mat och sen kanske titta på en film och njuta av att vara ledig :)
Det har varit ett väldigt tjatande på mig att jag måste skaffa nytt halsband, tydligen så duger inte Tingeling... :P Men igår blev det iaf ett nytt halsband :) Liin är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0