Barnvakt

Idag har jag jobbat till 18.15 sen hämtade jag Valentina och Daemon hos mor och far. Vi åkte för att handla på ica, och det var inte det lättaste... Jisses.. gå och handla med 2 små barn är minsann inte lätt! De sprang iväg på vars ett håll med vars en vagn.. Vem springer man efter?! :P Känner mig inte riktigt redo att bli 2barns mor kan jag säga!! :P

Sen har de badat medan jag lade in tvätten :) Och sen har vi suttit i soffan och druckit juice och tittat på "Supernanny"! :) Nu börjar stackarna bli uttråkade eftersom jag inte har några leksaker och det värsta är att jag har inte kex att muta med heller! Vad gör man då? :P

Och käftigare unge får man leta efter, varje gång jag säger till Valentina så käftar hon emot! Ggrrr...!!!!


Den här veckan är verkligen inte rolig, imorron jobbar jag 9-18, torsdag 8-18.30 och fredag 9-19.30!! Deprimerande att tillbringa mycket fler vakna timmar på jobb än hemma! Men det är bara att bita ihop, snart har jag semester! 
Och Philip har tydligen fått för sig att vi ska ut och springa på lördag.. hjälp, hur ska det gå? Kommer ju vara vrålpinsamt med tanke på min kondition! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0