Det är sommar.. :)

Igår var den bästa dagen på hela sommaren (hittills!) Dagen började på bonbonland med Philip, Carrie, Robin och Kim! Det var superkul, vi åkte massa karuseller, vaskade guld, fick fin solbränna ;P Jag vågade mig till och med upp i en lite läskig berg- och dalbana! :D Även om jag blundade i princip hela åkturen, skrek som en gris och trodde jag skulle dö.. så var det jävligt skoj och jag ville hemsk gärna åka den en gång till!! :D Det var ca 30grader igår och det märktes på allas kläder :P När vi inte orkade springa runt på bonbonland längre så bestämde vi oss för att åka in till Köpenhamn och käka på KFC!! :D Så smaskigt!!!!
Efter Danmark så åkte vi till stranden i Lomma, tog ett härligt kvällsdopp, kastade lite boll och frisbee och tittade på solnedgången.. Nice!! <3 Efter det åkte vi hem och duschade och samlades sedan hemma hos Carrie och Robin för att spela lite poker, men eftersom deras pokerset på något mystiskt vis försvunnit så blev det bara lite umgänge istället.. Men det var hur trevligt som helst ändå! :)
Det här var första dagen på min semester och den här sommaren som verkligen har känts som en semesterdag/sommardag! Tack så mycket mina små ekorrgos! <3
Idag har jag och Philip bara legat och slappat på soffan (efter ett snabbt besök på MediaMarkt för att köpa en fläkt!) Nu är jag hemma i min lägenhet igen... helt ensam.. varit hemma ungefär 30min, och redan less på det..!!
Får väl se om jag kan fixa ihop lite käk (fast jag egentligen inte är hungrig) sen ta en KALL dusch.. och sen sitta och titta på fotbollen i min ensamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0