Helgen..

Helgen har varit absolut okej :) Trodde jag skulle sitta själv och vara helt uttråkad, men Kim ställde upp som den stjärna han är! :) I fredags åkte vi till stranden för ett litet kvällsdopp men fy bubblan vad det var kallt!! Brr!! Så vi satt i sanden och snackade skit istället :)

Igår lekte jag med Valentina, matade fiskmåsarna i pildammarna och lite sånt skoj. Sen på kvällen så kom Kim hit igen, denna gången blev det lite film och ännu mera skitsnack!! :) Otroligt roligt!

Idag har jag jobbat och nu funderar jag på om jag ska äta, sova eller duscha... Är hungrig, men tanken på mat får mig att må illa... Vill sova men då försvinner halva dagen... Vill duscha, men vill äta och sova först :P

Även om jag har haft en bra helg så har jag saknat min Philip!! <3 Tycker det är jättekonstigt att jag saknat honom så mycket som jag gjort, med tanke på att vi träffades en liten stund i fredags innan han åkte och vi kommer träffas idag. Och vi har ju inte träffats varje dag innan, så vad gör detta så speciellt? Tror det är för att han är så långt bort så det faktiskt har varit omöjligt att träffa honom. Annars har vi ju kunnat träffats om vi verkligen har velat. Det ska i vilket fall som helst bli skönt att få hit honom igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0