Jag hade rätt..!!!

Bråkade med chefen i tisdags, inget ovanligt förvisso.. Men denna gången gick det till den punkten att jag faktiskt ringde facket för att kolla hur saker och ting faktiskt ska gå till! Min chef tycker jag ska jobba längre än vad jag kan  den 3aug, och facket säger att jag har rätt att säga nej! Så det så!! :) Plus att jag faktiskt varit så snäll så jag pratat med andreas och han kan jobba istället för mig, så det borde ju inte vara några problem tycker man?

Har varit hos doktorn idag och äntligen fått ut mina puffar! :) Så nu kan både Carrie och Philip andas ut ;P hö hö hö... Dyrt blev det minsann.. Men vad gör man inte för att överleva? :P

Nu ska jag påbörja min helt ensamma helg.. Snyft! Philip har övergivit mig och åkt upp till Jönköping och Carrie och Robin har åkt till Ungern! Ensam kvar sitter stackars lilla Liin.. Helt ensam och övergiven.. och jag har tråkigt! Imorron blir det lite bättre iaf då jag ska kidnappa min underbara lilla systerdotter! :D Sen på söndag ska jag jobba mellan 10-14 och sen kommer ju min älskling hem igen!! <3 Frågan är nu bara.... vad tusan ska jag fördriva tiden med ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0