Sjukling..

Har varit hemma från jobb idag.. :( Philip är så snäll och givmild så han har delat med sig av sin förkylning till mig :P Har legat på soffan i princip hela dagen, tittat på film, snörvlat och tyckt lite synd om mig själv.. Sen kom Philip hit så vi kunde tycka synd om varandra :P Vi mös i soffan, tittade på Disney-film, käkade sallad och glass! <3
Blir inget jobb imorron heller.. Jobbigt! Har inte riktigt samvete till att stanna hemma, för jag vet att jag skulle verkligen behövas på jobb... :( Men vad ska man göra?
Så imorron blir det till att kurera mig med glass och kanske te, och så får vi se om jag kaaaaanske kan orka plocka undan lite i lägenheten.. Men jag är ju faktiskt sjuk så jag måste ju inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0