Tillbaka på jobb..

Tillbaka på jobb idag, jag har varit borta 1vecka.. och städning och beställningar håller på att braka ihop. Det första jag får göra när jag kommer tillbaka är att städa i städskrubben, helt otroligt! Efter att jag städat butiken och tagit min lilla fika, får jag rätta upp alla kundbeställningar. Herregud, de har verkligen ingen koll utan mig! Skönt att bara jobba till 14 idag iaf.. Sen blir det till 18 resten av veckan.. Har verkligen INGEN lust alls till det... Men jag får bita ihop, bara jobba 4veckor till sen har jag semester igen..!! Och det är bara 5veckor till jag och Philip åker till Grekland! <3
Deprimerande att jag inte fått gjort nånting av det jag skulle på min semester... Känner hur ångesten börjar komma krypande igen, och jag undrar om jag kommer låta den ta överhand som förra gången eller om jag kommer vara lugn och förstå (eller hoppas jag iaf) att allt kommer lösa sig... För det gör det ju oftast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0