Ångest, ångest och mera ångest!

Målaren ska komma denna veckan.. antingen någon morgon innan jag åker till jobbet eller på onsdag eftermiddag.. jaha.. så då måste jag vara hemma och beredd på att han KANSKE dyker upp.. och hur lång tid har jag på mig sen att titta igenom pärmen med tapeter, och ställa undan möbler.. och hur ska jag lyckas med det? och var ska jag göra av dom? Kommar han fixa hela lägenheten på en dag eller på flera?

Sen ska det kommer nån nisse imorron och fixa ventilerna, någon gång mellan 8-12.. då jobbar jag.. vem ska släppa in honom? Och vad händer om här inte är nån som släpper in honom?

Och min lägenhet behöver städas, men jag orkar inte.. och jag måste laga mat.. men jag orkar inte... och jag ska jobba imorron.. men jag orkar inte! Vill bara rulla ner, krypa in under täcket och gå i ide! Men det går ju såklart inte, för jag har inga förbannade rullgardiner än!!! Är det konstigt man har ångest!?


Varför är man alltid ensam när man mår dåligt och behöver en kram?

Tur att man har spotify iaf.. Bästa feel-good musiken just i detta ögonblick är K'NAAN - Wavin' Flag (coca-cola celebration mix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0