Ännu en helg förbi..

Ännu en helg har dundrat förbi, varit en lugn och härlig helg så jag är nöjd :)
Imorron kommer målaren och fixar lägenheten, ska blir så jävla skönt att få en FÄRDIG lägenhet att bo i! Äntligen!!
Får lite ångest när jag tittar igenom Juli-månads schema, men får tänka att det blir massa pengar.. Skönt att jag har semester vecka 27 iaf :) Så det är jobb denna veckan och sen ledigt i en vecka.. Hoppas att vädret håller i sig bara.. :P
Härligt med en resa bokad oxå!! :) 1 vecka på Rhodos med Philip! <3 avresa 15 augusti runt 7 på morgonen :P Lite störig tid med tanke på att dagen innan är det stoooort kalas för Philips mor och far.. som troligen inte kommer sluta speciellt tidigt :P
Just det, i detta ögonblick sitter jag i min bokhylla på sängen... Det du... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0