Härlig helg igen :)

Helt underbart vilka härliga helger man får uppleva :) Även om jag jobbade till 19.30 i fredags så blev det en bra kväll med lite mys på soffan (även om jag somnade och inte var speciellt social :P )

Igår var det ett besök på Liseberg som gällde :) Skoj Skoj! Även om jag kanske skulle varit lite mindre mesig och vågat mig på fler karuseller :P Efter att dagen blev lite störd av ett förbaskat regn så bestämde vi oss för att besöka Ullared istället, men den planen sprack när vi anländer på parkeringen 17.25 och de stänger 17.00 så det var bara att brumma hem istället. Men det blev en härlig myskväll på soffan igen..

Idag blev det till att stiga upp kl 8 för att köra o möta Carrie på burlövcenter, shopping på BikBok som hade slutrea :) Fyll en påse för 100kr. Jag fyllde två och betalade alltså då, ganska logiskt, 200kr. När jag och Carrie sedan räknade ihopa hur mycket allt vi köpte egentligen skulle gå på så kom jag upp i en summa på ca 9000kr!!!!! HELT SJUKT!!!!!


Veckan som kommer blir till att jobba längre dagar men sen är det ju oxå bara 4dagars vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0