Helt i onödan...

Har haft ångest helt i onödan, såklart! Allting löser sig ju... det vet jag ju, men vill inte alltid tro på det.
Såklart så hjälpte underbara Philip mig att flytta undan mina möbler så målaren kunde fixa vardagsrummet som nu är färdigt :) Och målaren är hur trevlig som helst och tar det lugnt och tar köket sist... ALLTING ORDNAR SIG!! Det löser sig, sa syramördaren!
Köpte en ny snygg svart bikinitop idag, helt i onödan :P har redan bikini, och jag köpte ju ingen underdel till :P Men den kan vara bra att ha.. ;)
Imorron blir det bio med Finaste-Philip, carrie och robin.. :) Twiligt - Eclipse!!! :D :D :D :D :D :D Det är värt att vara uppe till 00.00 och jobba 08.00-18.30 dagen efter, BARA för att få se den filmen!! :D
Nu ska jag bädda i soffan, för bokhyllan ligger fortfarande i sängen... Så blir det somna till tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0