7

Igår var jag så trött när jag vaknade att jag knappt orkade kliva ur sängen. Men jag hade ju inte direkt något val. Satt nästan och somnade i kassan på jobb, men det var tur att jag hade julölen att bry mig om så jag höll mig vaken. Jag kämpade som ett djur men hann inte bli färdig.. Jag gick och lade mig när klockan var halv11 och somnade nästan direkt. 
Och när jag vaknade imorse var jag något piggare men fortfarande är jag jättetrött och jag vet inte vad jag ska göra för att bota det.. :S Jag hann iaf bli färdig med julölen idag och det ser faktiskt riktigt snyggt ut. Har räknat och vi har 37 olika sorters julöl så gud nåde den kund som klagar på vårt utbud! :P

Blev så sugen på kladdkaka när jag satt och läste så kunde inte hålla mig, utan bakade en som blev riktigt kladdig och god! :) Men den lär inte vara sålänge eftersom min älskling troligen kommer på besök imorron och då kommer han smaska i sig den! :) Hoppas verkligen på besök imorron annars kommer vi inte träffas förrens på fredag, och då får jag abstinens!!! Om han kommer imorron så köper han med sig sushi! Min nya favvis :P hihi.



Idag är det 7månader sedan han och jag blev VI <3 Är så lycklig över att få vara tillsammans med underbara Philip! Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0