Bytt däck

Var hos far idag och fick hjälp med att byta däck på bilen.. Enda problemet är att nu har jag fina vinterdäck bak, men fina sommardäck fram... För vinterdäcken fram var så fruktansvärt slitna så där måste vi köpa nya :P Men mönstringen var så mycket bättre på dessa sommardäcken än de jag redan hade, och det märktes verkligen när jag körde!! :P Sen var jag på macken och, dum tjej som jag är, fick hjälp med att fylla på luft i däcken. När jag kom hem var mina tår helt RÖDA för mina vinterskor SUGER! Stod ute i typ 2h och mina tår var isbitar.. brr!!!
Och jag har nu börjat förstå vikten av att ha reflex på sig när det är mörkt! Var nära att köra på två stycken som bara sprang ut i gatan, helt svartklädda utan reflex. Hur vågar man? Är man inte rädd om sitt liv?

Imorron är det äntligen fredag! Sista fredagen detta året då jag slutar 14.15. Och hur ska jag fira det? Genom att åka och handla och sen hem och diska och fixa käk innan älsklingen kommer. Jippie... Men blir förhoppningsvis en mysig kväll med tacos och film <3

Får ont i magen när jag tänker på allt som händer just nu... Alla helger uppbokade, mycket jobb mitt i veckan.. När ska jag få tid till mig? Stress, stress och mera stress..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0