En krävande helg

I fredags var det myskväll hemma hos Philip. Vi lagade mat (eller mest jag :P) och sen kom Carro och Kim. Så vi mumsade i oss god middag och sedan spelade vi lite wii och lite familjegeni! :) Mycket trevlig kväll! <3

Igår var det fest hos Carrie och Robin eftersom Carrie fyllt år :) Vi började med lite "förfest" hemma hos dom och sedan åkte vi till BigBowl och bowlade i 2h :) Det var superskoj! :)

Idag var vi genomtrötta när vi vaknade. Philip skulle vara hos sin mor vid 12 för att äta lite gåsmiddag eftersom det är fars dag idag. Och sen hade han match vid 15. Så det var ganska snabba puckar :P
Jag åkte hem när han åkte till sin mor. Plockade upp Marcus på vägen och fick äntligen stolt visa upp min fina lägenhet! :) Sen följde jag med Philip på hans match, de kämpade mycket bra med tanke på att de bara hade en avbytare. Men de förlorade matchen... Efter det åkte vi hem till mig och jag fixade lite god mat och vi tittade på film. Och nu är jag så trött så jag orkar knappt resa mig från soffan och lägga mig i sängen. Det har varit en krävande helg och det värsta är att det kommer vara ungefär likadant flera helger framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0