För mycket sex on the beach...

I lördags vaknade jag kl8... När klockan var 10 ringde jag syster och frågade om hon ville göra mig sällskap till elgiganten för att köpa en tidigt julklapp från mor, en dammsugare! :) Efter det följe jag med syster hem en liten runda, och när klockan var halv1 var jag hemma igen. Tänk vad dagen blir lång och man hinner få så mycket gjort när man går upp tidigt :P
Det var lite kalas och sen bar det vidare till staffanstorp för att plocka upp Carro :) Vi åkte hem till Ph för att förfesta lite innan det bar iväg till Andy. Blev för lite mat och lite för mycket sex on the beach för min del... :P Men jag hade supertrevligt!! :)

Igår vaknade jag och Philip vid 12, vi gick och handlade frukost och jag trodde att vi skulle tillbringa hela söndagen i soffan med gotta och film men nej... Philip hade ju match kl17.30 så det var bara att pallra sig iväg.. 


Idag är jag trött och har ont i huvudet.. Snart dax att köra till jobb, sen ska jag köra förbi mor och plocka upp lite köttbullar som hon har gjort till mig :) Och sen är det tvättning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0