Fredagkväll :)

Lekte med Carro igår :) Var en runda hemma hos henne och gick igenom hennes garderob... Sen blev det en runda till Burlöv och såklart en fika på espresso house! :D Blev inga nya kläder så vi åkte tillbaka till henne och rotade fram nåt snyggt istället! :) Sen var jag och titta när Ph tränade :) Blir så glad när jag ser honom träna, man ser på hela honom att han tycker det är roligt! <3

Idag var det en helt okej dag på jobb, sen har jag diskat lite... Var en runda hos mor och far, pratade lite med mamma. Var längesen....
Sen har jag suttit i soffan i Philips mjukisbyxor (älskar dom byxorna!!) och tittat på film och sörplat te! :) Underbar fredagskväll, även om Ph inte är här... Har tom tagit hand om min hy med en liten ansiktsmask :P

Imorron är det första kalas för kusin Isabella som fyller 9år, sen är det förfest med Carro och sen är det födelsedagsfest i Malmö :) wiie! Jag är fortfarande inte säker på vad jag ska ha på mig... Som vanligt kommer det väl bestämmas i sista sekunden...

Den här låten är sååå bra!!! Den går varm i mina högtalare, är HELT beroende!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=9ybhPQyJS8k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0