Längtar till 9-10dec!

Är så trött på den här förbannade ångesten! Vill bara gå i idé över vintern och vakna upp igen i mars när våren börjar trilla in. Även om jag löser några problem så känns det som att antingen kommer det fler nya eller så blir de andra som är kvar bara större.. Längtar till den 9-10dec så jag kan få reda på om jag kommit in på högskolan, då kan jag börja ta tag i problemen på riktigt.. Är bara rädd att det inte ska gå så lätt som jag hoppas.. Och när jag sedan ser december-schemat från jobb blir ångesten bara större! Och inte blir det bättre av att alla helger fram till jul är uppbokade. När ska jag få tid för annat än jobb, kalas och ångest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0