Mentalt utmattad

Har varit på lite bättre humör idag än igår. Men känner mig fortfarande.... mentalt utmattad!
Vet att jag tjatat om att jag redan är så trött på vintern.. men när jag vaknade imorse och såg snön ligga fin och vit så kunde jag inte låta bli att le. Det är så fint och mysigt. Sålänge det ligger stilla och fint och vitt. Såfort det blir slaskigt eller om det är snöstorm så gillar jag det INTE! Det är ju ändå ganska mysigt med lugnt fallande snö och vit omgivning :)

Det här är synen från mitt vardagsrumsfönster :)


Börjar dock få lite panik över att jag inte har handlat några julklappar än, och varenda helg fram till jul är uppbokad och jag jobbar ganska mycket i december så vet inte riktigt när jag ska få tid till att åka in och köpa julklappar. Därför satte jag mig och shoppade lite på ellos.se innan :) Blev iaf 2st julklappar till Valentina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0