Pepparkaksmuffins :)

Hade en mysig fredagkväll med tacos och film tillsammans med älskling! <3 Var även lite taxi till syster som skulle in till stan, vi vågade oss alltså ut på de snöiga vägarna :P När vi sedan vaknade på lördagmorgon var det gaaanska mycket snö på vägarna, men vi lyckades ändå ta oss till IKEA för att köpa present till min syster och sedan åka hem till henne på "lunch-kalas". Sen åkte Philip till Lund för en sittning i skolan, och jag åkte till Burlöv för att fika med underbara Carro! :) Vi gick liten shoppingrunda och avslutade sedan eftermiddagen på espresso house :) Chai och pepparkaksmuffins! :) Mums!
Sen körde jag hem till Philips lägenhet, lade mig soffan och tittar på "He's just not that into you", skitbra film! :) Efter det åkte jag till Philip på skolan för att vara med på efterfesten :) Det var skoj att äntligen få träffa alla hans kompisar där som jag hört så mycket om :)

Igår mådde jag inte alls bra, vi körde iväg och handla hem McDonalds och sen låg jag i soffan resten av kvällen med två täcken och ändå frös jag! Kunde inte följa med och titta när Philip spelade match utan stannade hemma och sov en stund istället. Idag har jag ändå pallrat mig till jobb, det gick ju faktiskt ganska bra.. Förutom när jag stod i kassan och min röst helt plötsligt slutade fungera :P Som tur var så kom den ju tillbaka efter en liten stund.. Sen har jag varit en runda i stan med mor, köpt ett par nya vinterskor men jag kommer nog lämna tillbaka dom för de är lite för låga. Nu har jag lite ångest för att jag borde egentligen kört hem direkt efter jobb eftersom jag har jättemycket disk som måste tas om hand, jag måste duscha och jag ska snart se tv.. När ska jag sluta få ångest för precis allting?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0