Snålt med pengar...

Usch, fick ont i magen när jag var inne och kollade min bank nyss :( Alla mina pengar har bara försvunnit, förstår inte hur jag ska klara mig på studielån... Och det är bara den 3 idag och det är 3veckor tills lönen kommer. Inte bra alls med tanke på att denna helgen är det födelsedagsfest med present och utgång. Nästa helg är det födelsedagsfest med present och utgång. Och jag ska ju gärna ha lite mat denna månaden, och bensin är oxå bra att ha... hur ska jag få denna månaden att gå ihop..? :(

Min vask svämmade över av disk, så jag tänkte att det måste jag ta itu med. Men nånting hände, inte nog med att disken blev ren utan spisen blev städad! Och helt plötsligt så var badrummet skinande rent! Har ingen aning om hur det gick till, men det är skönt att det är gjort! :)

Längtar till imorron då jag ska ha en härlig eftermiddag tillsammans med bästaste Carro! <3 Får se till att hålla i de få pengar jag har kvar bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0