Spamalot

Denna helgen har gått så himla fort.. Fast det brukar de andra oxå göra.. Tråkigt nog. Det har iaf varit en mycket trevlig helg :)
I fredags var jag och Philip och såg Spamalot tillsammans med Philips föräldrar. Det var riktigt roligt! :)

Igår var vi på kalas hos Philips farmor. Lika trevlig som alltid :) God mat och underbara människor! <3

Idag har vi bara legat på soffan och tagit det lugnt, och det har varit så skönt! Vi har tittat på bla annat Harry Potter eftersom vi planerar att se den nya på bio så vi var tvungna att uppdatera oss lite :P
Och min stackars älskade Philip har börjat bli förkyld igen! :( Undrar hur han ska klara sig hela veckan utan mig när han knappt klarade sig idag MED mig :P hehe. "Älskling, kan du ta det... Älskling, jag är sjuk..." buhu.. :P hihi. Men söt är han! <3 Och jag tycker ju om att ta hand om honom så.. :)

Men det var verkligen ångest att åka ifrån honom.. Trivs så mycket bättre hos honom, allt är så mycket mysigare i Lund. Vet inte varför, bara är så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0