Tror jag tänker för mycket...

Mår inte så bra idag, känner mig så hängig och orkar inte göra nånting. Har ändå jobbat, var ju bara 4h. Sen har jag bara legat i soffan och slumrat. Har så fruktansvärt ont i mitt stackars huvud! Och ont i magen... Hjälper ju inte att man har sån ångest för framtiden, och att man oroar sig för minsta lilla precis hela tiden. Tror faktiskt att jag på allvar har ont i mitt huvud för att jag tänker för mycket...

Det är 9dagar sedan min framruta byttes och idag när jag körde från jobb hör jag ett litet pang och jag har nu fått ännu ett jättefint stenskott på rutan. Wiihoo.... Tur är att har jag 1månads "försäkring" från bytesdagen och framåt så de fixar ju rutan gratis, men ändå! Sån otur! Så imorron ska jag låna pappsens bil och han låter mig tom köra till Lund och ha den där över natten för att jag ska slippa sitta hemma och vänta till han är hemma halv5. <3


Jag måste seriöst klippa mig, jag är så trött på mitt slitna och tråkiga hår!!! Vill egentligen ha tillbaka min gamla frilla men då kommer ett helt gäng jaga mig och slå ner mig! Plus att jag faktiskt gillar mitt långa hår, tror jag kommer sakna det alldeles för mycket om jag klipper av det... Men jag måste göra nåt nytt, vet bara inte riktigt vad..

Det kommer fortfarande vara svart men de här två frisyrerna har jag funderat på

Är ju lite sugen på lugg, men vet inte hur jag kommer passa i det och mitt hår är ju inte lika långt, fint och lockigt som hennes.




Gillar detta busrufset men det är ju ganska kort överst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0