Typ.. Sscchhh!!

Är så trött på att ha ångest! Jag orkar snart inte längre!!! Och jag är trött på vintern och den har knappt börjat, jag är trött på julen, jag är trött på i princip ALLT! Och jag är trött på mig själv för att jag bara klagar precis hela tiden, men vafan ska jag göra? Vill bara att jag ska få mitt antagningsbesked och att jag kommit in. Så jag kan börja leva efter mina "planer"...  Även om de planerna inte direkt är några planer så tror jag att en stor del av min ångest försvinner så fort jag får mitt antagningsbesked, om det är ett positivt besked vill säga..!

Är så trött-trött oxå.. kvittar hur mycket eller lite jag sover så är jag ändå trött när jag vaknar.. och jag har ingen ork att ta mig igenom dagen. Känner mig utmattad... Satt i soffan och blev sugen på te. Så jag kokte lite vatten, hällde upp i en kopp och lade i lite honung. Gick och satte mig i soffan igen och upptäcker då att jag har en kopp med honungsvatten, jag hade glömt tepåsen! Trött?

Börjar bli lite irriterad på grannarna ovanför mig.. När jag ligger och ska sova så hör jag deras tv. Och jag hör hur han som bor där reser sig från soffan, stampar in på toan, pinkar och går ut igen.. UTAN att tvätta händerna! Usch!!
Och ja, jag vet att han inte tvättat händerna för när de spolar i vasken, toan och badkaret hör jag det. När de går hör jag det.. När de stänger dörren till toan hör jag det... Typ.. Sscchhhh!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0