6månader och Polisskolan-maraton!



I fredags åkte jag hem till Philip direkt efter jobb. Jag städade undan lite i köket och dammsög sedan hela lägenheten! Jag är sååå duktig! ;) Sen kom Carro över med en chai och hon fick äntligen sin efterlängtade frapino :P Det blev lite snack och sen drog hon vidare. Jag lagade mumsig tacos till mig och Philip som vi sedan njöt av medan vi tittade på Polisskolan :) Nostalgi! :)






I går vaknade vi vid 9tiden, körde och handlade och när vi sedan kom hem så klev vi i myskläder och lade oss i sängen och fortsatte vårt Polisskolan-maraton! :) På kvällen förflyttade vi oss ut i vardagsrummet, med levande ljus avnjöt vi en underbar middag eftersom det var våran 6månaders dag <3 Dessa 6månaderna har gått så fort.. men ändå har det bara gått 6månader.. Älskar dig min finaste Philip! <3 <3 <3






Idag blev det pannkakor till frukost :) Min första var med nutella och banan! Ljuvligt gott!! Denna helgen har varit helt underbar och jag blir så ledsen när jag inser att sånna här helger är få.. och att jag måste tillbaka till jobb imorron :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0