Aj mitt ben... min höft... min rygg..

Dagen på jobb gick väldigt fort idag :) Sen träffade jag Sara en liten stund.. Följde sedan med henne hem för att rida på en fin fjording :) Första gången jag red på ca 2 år :) Sån underbar känsla!! Men som typ alla hästar var han väldigt envis, och ville hela tiden tillbaka till stallet... Detta resulterade i en liten bockning som gjorde att jag studsade halvt ur sadeln och sedan började han springa runt i cirklar med mig hängandes på sidan medan jag krampaktigt försöker hålla mig kvar i manen. Samtidigt tänker jag: Landa inte på ryggen! Landa inte på ryggen!! :P Tillslut orkar jag inte mer och ramlar av..  och landar faktiskt inte på ryggen utan på höften istället :P Aj! Men som den superkvinna jag är kliver jag upp i sadeln nästan direkt igen :) Det roliga är att det finns nästan med på film!! ;P

När jag kom hem kröp jag ner i badet för att lugna nerverna och mitt sträckta ben... Och nu känner jag att jag börjar få ont i ryggen oxå.. och min höft mår inte allt för bra den heller... Ska bli skönt att krypa ner i sängen, hoppas bara att det gått över till imorron så jag inte har ont på jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0