De fick sina rumpor piskade..



Såhär såg det ut sålänge jag satt kvar på hästen i torsdags :P


I fredags var jag hos Sara. Vi käkade tacos med Marcus och Marcus. Det var egentligen meningen att några killar till skulle komma dit och göra oss sällskap men det blev ändrade planer. Så istället cyklade vi till en av killarna i Smyge. Eller rättare sagt så cyklade Sara, Marcus och Marcus :P Jag satt på pakethållaren till en av cyklarna! ;) Det var iaf en jättetrevlig kväll! :)

I lördags åkte jag hem till älsklingen! Vi tittade på en film och sen var det kalas :) 

Igår åkte vi en runda till Nova för Philip skulle ha ett skydd till sitt ben så han kunde spela match. Vi letade efter en datorväska till mig men hittade ingen fin... Han hittade iaf ett skydd och det blev match. De fick sina rumpor piskade och de kunde kämpat lite mer men jag tycker ändå de var ganska duktiga :)

Nu sitter jag och väntar på hantverkaren som skulle kommit hit kl7 och hämtat nyckel så de kan byta min dörr medan jag är och jobbar men han har inte varit här än.... Och jag ska snart köra iväg till jobb, hur ska det här gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0