Dejt med Carro..

Igår körde jag till Lund direkt efter jobb för en dejt med Carro! :) Helt ljuvligt! Det började på subway och fortsatte sedan på Nova. En liten runda och in i några butiker och sen ett stop på Espresso House, där Carro blev fruktansvärt besviken då deras frapino inte var färdiga så hon fick nöja sig med en vanilla-latte. Brumbrum inom citygross (kaffet fick vänta i bilen :P) och sen direkt till Philip. Där satte vi oss på balkongen och drack vår ljuvliga dryck! :D

Jag och Philip hade sedan en mysig kväll med god mat.

Idag skulle vi egentligen till Ullared med Carrie och Robin men det blev ändrade planer då de fick lite andra utgifter... :P Så vi började dagen på Nova. Philip köpte två par nya byxor varav ett par skitfräcka jeans! :) Jag köpte äntligen en ny väska! Har suktat efter en väska på Lindex hur länge som helst och idag köpte jag äntligen en... inte samma som jag tittat efter men ändå! ;P Sen var vi en runda på IKEA, där blev det en ny soptunna och en äggskärare :P


Imorron är det jobb mellan 8-12, najs! Sen hem och boka tvättid och städa undan lite. Hem till syster och rota fram lite filmer... Sen blir det megamysig helg!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0