Ingen kladdkaka denna gången..

I fredags var Sid inte speciellt trevlig, han var på riktigt dåligt humör faktiskt. Det var inte roligt!
Jag och Philip hade en mysig kväll med film :)

Igår var Philip på sittning i skolan så jag hade en härlig förmiddag för mig själv. Jag såg halva säsong 2 av bigbang :) Sen kom Carro över en stund, skulle egentligen bli kladdkaka och tjejfilm.. Men blev massa tjejsnack istället :P Tyvärr inte ens kladdkaka :P Men det var hur trevligt som helst och då har vi kladdkakan att se fram emot nästa gång istället :) När hon hade gått så lade jag mig i soffan och somnade till Bigbang, hihi. Sen kom Philip hemtrillandes vid halv4.. vi pratade lite om vad som hänt under kvällen innan vi somnade. Sen vaknade vi vid 11 idag.
Vi åt frukost och åkte en runda till IKEA... Dålig idé! IKEA.. en söndag.. när det regnar... = MYCKET FOLK! Men det gick ändå ganska smärtfritt..

Sen har Philip spelat match och jag hade sällskap på läktaren av Kim :) Jag tycker de var ganska duktiga, de kunde kämpat lite bättre under andra halvan men överlag var de duktiga :) Och Philip gjorde 3 mål!! :D 

Nu ska jag sätta mig i soffan med fina Philip och pussa lite på honom och säga att jag tycker om honom, sen ska jag åka hem till min tråkiga lägenhet och imorron är det en ny arbetsvecka igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0