Mörkt och kallt...

Imorse när klockan ringde ville jag inget annat än att bara vända mig om och somna igen. Det tog 4ringningar innan jag tillslut klev ur sängen. Det är så deprimerande att gå upp när det är mörkt... och inte hjälper det att det är kallt... brr.. Jag kom iaf iväg till jobb och gjorde i princip INGEN nytta alls :P Kan inte direkt säga att jag längtar till imorron då jag får gå dit igen..

Dock så längtar jag till imorron när jag ska träffa Carro! :) 2ggr på 1vecka! Inte dåligt det! <3
Ska hem till Philip direkt efter jobb. Har lovat att dammsuga hans lägenhet (är man inte snäll såsäg?) ska även förbereda maten :) Och Carro ska dyka upp med en chailatte för lite sällskap! :)


När jag kom hem från jobb idag så rusade jag ner i tvättstugan för att boka ny tvättid, och jag hade tur. 12tiden var ledig så jag promenerade upp och hämtade tvätten och slängde i en maskin :) Sen var jag och handlade med mor och så har jag hunnit med en runda hem till syster. Mina älskade syskonbarn är för söta! De kastade sig över mig innan jag ens klivit innanför dörren. Och Valentina skrek: Heeej Moster!!! :D Sen skulle båda sitta i mitt knä i soffan, helst samtidigt oxå :P 
Ska försöka sätta en dag nästa vecka där jag hämtar dom på dagis och har dom hela dagen <3

Kommentarer
Postat av: Philip

De kastar inte sig över mig när jag kommer =(

2010-10-15 @ 11:35:01
Postat av: Liin

För de har inte riktigt vant sig vid dig än :P Du får hälsa på dom oftare ju ;P Men Valentina tycker om dig! :) Du får ju tom bära henne! OCH hon nämner ditt namn, Pippa.. Bara en sån sak ;)

2010-10-17 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0