Redan onsdag igen..

Den här veckan har gått ultrasnabbt! Det är redan onsdagkväll, och bara två jobbdagar kvar av den här veckan. Imorron jobb 8-12 och fredag 9-14. Dessvärre kommer helgen gå precis lika fort, och en ny vecka kommer börja innan man vet ordet av... :/

Igår träffade jag Sara en liten stund, och sen kom älsklingen på besök :)

Idag har jag varit en runda hos mor och lämnat lite saker och hämtat lite... Sen kom jag hem och diskade.. Sen har jag legat i soffan i kidnappade myskläder HELA kvällen! Dessutom har jag haft migrän... Känner mig lite lat och oeffektiv men jag kan inte hjälpa det.. 

Imorron ska jag försöka vara lite mer effektiv, kanske leta lite jobb eller lägenhet. Kanske städa.. Kanske, Kanske, Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0