SKA ha den jackan!!

Igår gick brandlarmet på jobb, på hela gallerian. Vi var duktiga, vi var först med att stänga vår butik! :) Där var t.o.m några som sprang ut utan att dra ner gallret för butiken. Och där var några som stannade kvar där inne! Helt sjukt, tänk om det hade brunnit på riktigt?! Nu var det ju tack och lov bara en kabel som hade blivit klippt, men tänk om! Jaja, vi hade iaf inte brunnit inne :)
Efter jobb träffade jag Carrie på Burlöv. Fika på espresso house och sen en runda i butikerna. Jag dreglade lite över samma jacka som jag dreglar över VARJE höst :P Jag har bestämt mig, jag SKA ha den!! Men vi blev inte tillräckligt tillfredsställda på burlöv, så vi åkte till Entré och NewYorker! <3 Det blev dyrt :P En ny kjol, en ny klänning och ett par nya leggings! MEN jag köpte aldrig filmerna, för jag SKA ha jackan från Veromoda! :D

Idag var jag och "storhandlade"... för ca 500spänn! Usch och fy... Men det måste ju göras. Har även haft lite besök av Ph :) Mumsade i oss lax med pressad potatis, mums!!!


Imorron slutar jag kl12 och brummar direkt till Nova för att träffa Kim :) Fika på espresso house igen, najs! Sen tänker jag tvinga med Kim in i lite butiker... muahahaha!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0