Tar tag i mitt liv!

Igår satt jag här i soffan, där jag sitter nu.. Och mådde SKIT! Hade världens jobbigaste känsla i hela magen och halsen. Jag satt och grät och visste inte varför.. När jag vaknade idag hade jag nyvunnen energi! Den jobbiga känslan var nästan helt borta och jag bestämde mig för förändring! Jag gjorde en ganska lång lista med saker som ska göras, och började sedan beta av den... Just nu har jag betat av 3punkter: Jag har pratat med CSN och tagit reda på hur mycket man får i månaden när man pluggar. Jag har kollat runt lite på nätet efter lägenhet i Lund, Staffanstorp och Arlöv. Jag har börjat på en månadsbudget så jag får koll på mina utgifter så jag vet om jag kommer klara mig på studielån. Har faktiskt varit riktigt effektiv idag och känner mig fruktansvärt stolt! :) 

Tyvärr så har jag ju oxå humör svängningar till tusen pga det dystra vädret, minsta lilla som går emot mig och jag bryter ihop! Jag behöver Prozac!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0