Ska få bettskena...

Igår vaknade jag av att jag mådde illa... jag var millimeter ifrån att stänga av klockan, vända mig om och sova mig igenom dagen! Men vem har samvete till det? Inte jag iaf... :( Jag masade mig upp, slafsade ut i köket och gjorde en smörgås... som jag lyckades äta halva av sen sa det stop! Jag kom iaf iväg till jobb men mådde inte speciellt mycket bättre under dagen...
Idag mådde jag bättre när jag vaknade men hade ändå lust att vända på mig och somna om.. Men som vanligt masade jag mig iväg till jobb. Och precis när jag startar bilen kommer jag på.. SHIT, idag är det bordeaux och DRC släpp.. och jag ska ansvara för en av datorerna där vi ska göra beställningar. ÅNGEST! Zofia har skrämt upp mig med att det tar slut på ca 5sek och det kommer vara flera i kö utanför.. Men när jag kom till jobb fick jag nästan en skratt attack :P Det satt en stackars man utanför och han hade tydligen suttit där sen 8.30!! Ungefär 9.45 kom en dam oxå, och det var allt :P 

Efter jobb bar det av hem, diskade undan lite och plockade fram mat ur frysen. Sen brum iväg till tandläkare, isch! Och hon var inte snäll den här gången! Först och främst fick jag sitta och vänta i 20min innan jag blev inkallad.. Sen putsade hon bort en spricka i min ena tand, usch! och sen tog hon bort tandsten och stack mig i tandköttet! Det var inte det minsta trevligt! Och nu ska jag få en bettskena att ha när jag sover. För tydligen så biter jag ihop mina käkar så pass när jag sover att det sliter på mina tänder OCH det är därför jag har ont i mina käkar och det är troligen oxå därför jag har ont i huvudet så ofta. Den här bettskenan kostar 3300kr, men eftersom jag har friskvård så ingår den! :) Wiie! 

Sen har jag vräkt i mig en stor skål med makaroner och köttbullar! Åh, så gott!!! Sen tog jag ett härligt VARMT bad. Och sen kröp jag i mina kidnappade mjukisbyxor och mjukiströja (har kidnappat dom av Philip :D ), kurade ihop mig i soffan med en kopp te och tittade på "Enchanted"! Nu sitter jag och tittar på Desperate medan jag väntar på att Philip ska höra av sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0