Ännu en helg

Ännu en helg har seglat förbi. I fredags var älsklingen här, vi mumsade tacos och tittade på film. Vi bakade även kladdkakemuffins, som jag tyckte blev lite för torra men Philip tryckte i sig 3st :P Så dom var nog ganska goda ändå.

I lördags var Philip på skolan, så då tillbringade jag kvällen hos Carro! :) Vi åt pizza, tittade på film, snackade lite skit, tittade på ännu en film, mumsade glass och snackade lite skit till! :D Helt underbart! Helt otroligt så mycket man egentligen kan ha att prata om :P Det blev en sen kväll, jag körde inte därifrån förren runt halv 3 på morgonen... 

Idag gick jag upp vid halv 12, körde och röstade och åkte sedan hem till Philip. Vi lagade smaskig frukost. Det har nästan blivit lite av en tradition att vi äter äggröra och bacon till frukost varje söndag :) Det är mysigt och smaskigt! Vi tittade på en film och sedan körde vi till NetonNet och köpte en ny bärbar dator till Philip :) Jag ska köpa hans gamla! :)


Jag känner mig ganska duktig även om jag fortfarande känner mig sjukt förvirrad... Jag har sökt ett nytt jobb.. Och jag har sökt till högskolan. Men jag vet inte vad som händer om jag skulle få det nya jobbet, eller vad som händer om jag kommer in på högskolan. Riktigt så långt har jag inte tänkt än, men jag agerar iaf och det är alltid nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0