Detta kommer inte bli en bra vecka...

Igår innan jag gick och lade mig så skrev jag en lista på saker som skulle göras, gärna så fort som möjligt. Jag kände mig t.o.m lite taggad för att göra dom... När jag vaknade imorse hade energin ebbat ut lite, men jag var fortfarande bestämd att jag skulle fixa det. Men all min energi och entusiasm försvann på jobb. Jag tillbringade nästan 2h med att flytta alla ölsorter och ställa dom i bokstavsordning. Jag blir försen in att räkna kassan och blir då automatiskt några minuter sen in i omklädningsrummet. Och inte nog med det, utan min chef tycker att vi ska gå igenom vad jag gjort när klockan är 14.20 och jag slutar min arbetsdag 14.15! 
Jag går iaf med honom bort till ölen och kollar igenom, då säger han att saker och ting inte stämmer och pekar ut felen. Så nu visar det sig att jag måste göra om hela skiten imorron igen!!! Och han står och babblar om Vad som ska göras och Hur, till klockan är 14.45!! Det är 30min jag har "jobbat" utan att få betalt för det. För kommer han ändra min tid på schemat så jag får betalt för de 30min? Det tror jag verkligen inte!! Och kommer jag få gå hem 30min tidigare nån dag? Det tror jag verkligen inte heller! Så det är alltså 30min som jag jobbat gratis, när jag hade hunnit hem och iaf klarat av 2st saker på min lista!! 

Så när jag väl var på väg hem, så körde jag hem till mor och hämtade lite stuff (lite jobbigt att jag bott i min lägenhet i snart 6månader och FORTFARANDE har saker kvar hos mor o far) sen körde jag hem. Men var jag sugen på att ta i tu med listan? Nej, för all min energi och entusiasm var som bortblåst! Men jag fick iaf gjort de två lättaste sakerna... 

Jag känner ända in i benmärgen att detta kommer INTE bli en bra vecka.. Denna helgen kan inte komma fort nog!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0